07 aprilie, 2008

ganduri de dimineata

Privesc pe fereastra de dimineata. Ploua. Un cer innourat cerne marunt lacrimi. Poate de bucurie. Imi beau cafeaua facand planuri pentru ziua asta. Ma privesc in oglinda si gandul imi zboara melancolice la trecut........ De la radio se aud versurile unei melodii: "Buna dimineata, te iubesc.....". Si privirea din oglinda se schimba. Un zambet jucaus apare pe chip, o privire poznasa si vesela apare in ochi..... E primavara! In oglinda vad o femeie frumoasa, luminoasa, pusa pe sotii si increzatoare! Si parca ploaia nu mai e asa de trista. E chiar vesela... Florile zambesc sub mangaierea blanda a picaturilor de ploaie. Parca intreaga natura e ...primenita. Copacii imi zambesc vesel cu ramurile inmugurite, florile de cires isi scutura petalele lasand loc fructelor ce va sa vina...... Intreaga natura e luminoasa ca ochii limpezi de copil dupa ce lacrimile i-au curatat privirea. In timp ce ma pregateam sa ies cu zambetul pe buze si convinsa ca ziua va fi un total succes o alta melodie susura la radioul deschis "..... crede in tine, macar putin ploia va sta........". Privesc spre cer si un soare timid isi strecoara razele prin perdeaua de nori...... e primavara...... in suflet...... O prima zi din noua mea viatza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.