23 martie, 2009

sarbatoare...


O zi oarecum de sarbatoare. Am implinit un numar rotund de zile de la o "ceremonie" foarte speciala pentru mine. Am sarbatorit-o, ca si evenimentul in sine, discret, cu multa bucurie, la tara, cu masa pusa in curte incalziti de lumina blanda a soarelui de primavara. Apoi un buchet de viorele mare, albastru legat cu o panglica aurie, o plimbare cu masina si ziua s-a terminat frumos in bucatarie cu o farfurie mare de clatite.
Simplu.
Bucuria e simpla si se hraneste din gesturi simple. Bucuria se vede in priviri si in gesturi. E greu de pus in cuvinte, e greu de descris. E doar bucurie. Bucuria unei zile de primavara, bucuria unui soare bland, bucuria naturii ce se trezeste la viata, bucuria copilariei, bucuria de a fi impreuna.
BUCURIE!!!

5 comentarii:

  1. da ai foarte mare dreptate bucuria se gaseste in gesturi si lucruri "mici",nesemnificative ..
    e trist pentru ca suntem multi care nu dam destula atentie acelor lucruri "mici"..
    ..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne-am bucurat si... pentru ca ne-ati adaugat la "prima zi" si va rspundem cu aceeasi dragoste http://biserica-savinesti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt , da , mai sunt : Bucuria CADERII de exemplu !
    "Bucura-te de fiecare ACUM si lasa-l pe MAINE sau pe IERI la locul lui."
    Acum = TRAIM --- Clipa
    {Ieri=TRAIT + Maine=DE TRAIT}---Toata VIATA
    (DoarATAT)Eu am spus , spun si voi spune :
    Traieste clipa , poate fi ultima ! -- dar si
    @ Fii vesnic in clipa ce moare ! sau
    @ Esti vesnic in clipa ce moare si clipa in vesnicie !
    E frumos la tine , vom continua DIALOGUL virtual in A_Temporal (A_T).
    La Multi Ani ! Cu multe -:- "Bucurii si Caderi"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi am vazut ca imi recomandai o reteta de prajitura (intalniri in A_T --a_temporal) pe 22 februarie .
    Te Rog : - sa schimbi la primire comentarii , poti anula la "fata locului" , in cunostinta de cauza ;
    - stilul prezent ESTE incomplet : cel care iti DARUIESTE (bun/rau) un comentariu (pe timpul LUI) , nu vrea neaparat un raspuns , ci o MINIMA satisfactie : "Parerea lui conteaza !" si O SA MAI REVINA ... sau nu .
    Te Iubim , "Bucuria" noastra !
    BineTze !

    RăspundețiȘtergere
  5. Va doresc multa Fericire, Iubire si Elan creator !
    Va rog sa ma iertati !
    PS:-- nu va mai supar cel putin 1 an (eu sunt de vina--va multumesc pentru rabdare) !
    BineTze !

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.