16 decembrie, 2009

ninge

A inceput de duminica seara ca o gluma. Fulguia usor, rar si cu fulgi mici. Luni dimineata se asezase putin. Dealurile erau burate. Si apoi a tot nins. Marti la pranz deja nu se mai vedeau obiectele mici din curte. Am fost nevoiti sa caram butucii de lemn de la poarta si sa ii stivuim. Ma gandeam ca voi vedea stivuite doar lemnele gata taiate dar la volumul de zapada nu am mai putut astepta sa le taie. Asa ca, cu manusi in maini, caciulita pe cap am trecut la programul de slabit de revelion: miscarea. Iar curtea si casa a devenit o mare sala de sport cu aparate diverse: butuci de carat, geamuri de sters, covoare de periat, perdele de spalat, si dulapuri de sters. Acum, de diminieata am constata ca "domnul profesor de sport" a mai nascocit un exercitiu: dat zapada cu lopata.
Atata alb in jur...

Un comentariu:

  1. la mulţi ani cu sănătate
    astăzi S-a Născut Iisus
    multe zile minunate
    un colind noi v-am adus

    la mulţi ani să ne trăiţi
    tot ce-i om e muritor
    Iisus Domnul să-L iubiţi
    al Nostru Mântuitor

    Numele Iisus rostit
    in ceruri S-a ridicat
    colindăm pe Domn vestit
    Un Domn Iisus minunat

    S-a Născut Mântuitorul
    astăzi este ziua Lui
    Nume Sfânt cântat cu dorul
    amintirea Domnului

    Te vestim Doamne Iisuse
    astăzi este ziua Ta
    toate cuvintele-s spuse
    Eşti în lume, scumpă Stea

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.