20 februarie, 2010

zi de sambata


Daca ieri a fost soare si frumos, astazi vremea asta capricioasa ca o domnisoara mi-a adus numai ceata. Si daca nu as fi auzit pitigoii cantand a incalzire chiar as fi crezut ca se intoarce iarna. Dar primavara e pe vine. Pana si muscata mea curgatoare imi confirma asta. Am asezat-o in fereastra pentru ca nu aveam pamant sa ii schimb si sa fac butasii sambata trecuta iar luni avea boboci. Astazi au varfurile rosii gata sa se deschida. Iar salata si ceapa de tuns pusa in fereastra sambata trecuta isi arata verdele primelor frunzulite.
Dimineata am stat si am vorbit cu ele si le-am promis vase noi pe saptamana viitoare ca sa aiba loc sa se infoaie.
Adevarul e ca nu mai am rabdare in casa. Vremea e capricioasa, zapada nu se mai topeste, drumurile nu sunt curatate si joi am facut balet cu masina pe sosea.
Sau poate ca in sufletul meu asociez venirea primaverii cu o venire a primaverii figurativa. Poate ca sper ca odata cu soarele bland ce incalzeste pamantul sa mai apara ceva luminite care sa ne incalzeasca si sufletele. Sa fie oare doar "astenia de primavara"?
Ieri am facut treaba prin curte toata ziua. Era soare si cald si frumos. Azi am pe langa febra musculara si o indispozitie uracioasa.
De la vreme mi se trage sigur. O voi combate cu un ceai cald de levantica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.