20 martie, 2010

excursie

Ieri am fost plecata intr-o mica "excursie". De 900 km in 23 de ore. Am profitat de faptul ca aveam treaba in Maramures pentru a-i arata piticului familiei cate ceva din "nestematele" Romaniei. Pe drumul de intoarcere am fost doar eu si gaza in masina. Foarte preocupat de sarcina sa de copilot a invatat sa citeasca harta si sa ma atentioneze de orice schimbare de sens sau bifurcatie cu mult inainte de a aparea. Asta in timp ce fredonam impreuna toate melodiile de pe CD sau ma mai starnea la diferite discutii cu teme variate. In timp, am dezvoltat impreumna un sistem de analizare a situatiilor, evenimentelor sau diveselor teme din viata lui. Nu raspund direct la intrebari ci printr-un sir de intrebari, argumente si contraargumente il las pe el sa traga concluzii sau sa dezvolte o anumita imagine a problemei aparute. In felul acesta isi construieste propriul sistem de valori si principii care sa il ghideze in viata, isi consolideaza increderea in el si invata sa trateze astfel (analizand) diverse situatii aparute cand nu sunt in preajma lui. S-a straduit eroic sa ramana treaz dupa lasarea intunericului pentru a-mi alunga mie oboseala dar, dupa ce s-a convins ca traseul nu imi mai poate provoca surprize, ca eu m-am alimentat cu combustibilul necesar indepartarii oboselii: cafeau si ca il voi trezi daca am nevoie de ajutor a adormit pentru "o ora". Bineinteles ca nu am avut nevoie de ajutor asa ca a dormit pana acasa.
Singura la volan pe drumurile patriei timp de cateva ore gandul mi-a zburat la diverse teme de scris pe blog. Nu stiu in ce masura voi reusi sa le abordez pe toate astazi, pentru ca a venit primavara si cum se apropie pastele am un program foarte riguros de treaba (de fapt un maraton) pe care as vrea sa il respect macar in linii mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.