15 iunie, 2010

camara

Mica mea camara deja are oaspeti pentru iarna viitoare.
Intai a fost siropul de brad, siropul de salcam, cel de trandafiri iar acum a aparut siropul de capsuni.
La capitolul plante medicinale am pungutele pline la: musetel, menta, cimbrisor, salcam, soc, un pic de iasomie si in curs de umplere e salvia si galbenelele. Pungutele sunt din panza de bumbac cusute de mana si brodate cu numele fiecarei plante. Ideea a venit de anul trecut dar nu prea am avut timp asa ca anul acesta, pe masura ce plantutele se uscau in cutii am am facut si punguta aferenta. Imi sunt tare dragi cand le vad atarnate la grinda frumos colorate.
Pe raftul de compoturi stau aliniate borcanele de compot de cires. Doar 24 pana acum.
La dulceata anul 2010 e la inceput. E populat doar cu ceva miere de papadie si multe borcane goale. Mai sunt cateva ratacite cu dulceata de visine din 2008 si ceva mai diversificate din 2009. Dar nu pentru mult timp....

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.