15 mai, 2011

sambata dupa-amiza

livada mica cu zmeurisul (in dreapta) inainte de curatare

Sambata pe la pranz s-a ridicat soarele. Odata cu el si starea mea de spirit s-a schimbat. O ora in bucatarie, o discutie cu o prietena veche si parca ziua s-a transformat. Suficient ca, impreuna cu sotul meu sa terminam de amenajat cei 80 m de alee spre poarta. Pusesem dumitrite pe o parte si acum am reusit sa destelenim jumatate de metru si pe cealalta laterala si sa punem flori. Asta pe langa scos buruieni (unele cu sapa dar unele cu harletul) si tuns iarba. Operatiunea "tuns iarba" s-a extins si asupra livezii mici si pe lista e si curtea dupa ce schimba periile la masina de tuns (a cedat nervos saraca). Chiar daca mai e de munca pana la definitivarea curtii dar macar are un aer mai putin salbatic. Cele mai incantate de aceasta operatiune au fost gainile. Era o galagie in movila de iarna tunsa unde se scaldau, scurmau si cotcodaceau. Spre seara am "plasat" pisoii la pisica unei prietene, proaspat fatata dar ramasa fara pisoi din motive de suprapopulare a curtii. Asa ca am privit apusul cu sotul meu din leaganul asezat strategic in livada mica, cu o cana de ceai in mana, multumiti de rezultatele muncii noastre. Si tot in leagan am luat decizia sa inchidem cafeneaua. De cateva saptamani tot facem calcule si din pacate de fiecare data au iesit cu minus. Oricum a fost gandita ca o activitate de tranzitie pana la etapele initiale ale obiectivul final: ferma mixta. Dar, din pacate mananca prea multe resurse (timp si bani) ce ar putea fi canalizate spre obiectivul propus initial. Mi-ar place sa pot posta fotografii din curte dar inca nu avem un aparat foto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.