02 octombrie, 2011

frunze si lipici

sursa: net
 Cautand diverse modele si planse pentru gradinita am gasit si cateva idei de decoruri. Decoruri pentru casa, realizabile din lucruri vechi si frunze. Din hartie si plante uscate. Azi am reusit sa adun la un loc cateva materiale cu un aspect dezolant si trist. De maine incerc sa realizez ceva vesel si placut. Pozele urmeaza cand vor fi gata....
sursa: net
Se pare ca puterea mea de "creatie" avea nevoie de un branci. Un branci ce s-a numit "gradinita" cu toate avantajele si dezavantajele ei. Cu copii galagiosi dar plini de energie creatoare. Cu dimineti devreme in care pot admira dealurile pline de roua de la fereastra microbuzului. Cu lectii de invatat si cautari de teme care devin surse noi de inspiratie.

sursa: net
Multe activitati banale sau de rutina vin acum cu idei noi, cu inspiratie si creatie... Acea creatie pe care o lasam sa se manifeste doar in culorile goblenului si ata ce statea cuminte asteptand ca andrelele sa ii dea alta forma... Mai noi, inspiratia, ia forme si culori in situatii in care singura aplicatie parea a fi gunoiul... Iar toamna cu aromele si culorile ei imi ofera cadrul ideal pentru a da nastere la mici comori ornamentale... Si mi s-a facut dor de clestisorul de margelit pe care l-am zarit stand trist intr-o cutie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.