27 noiembrie, 2011

cerc pedagogic la gradinita

Astazi am mai facut un pas pe calea experientelor, a lectiilor de invatat si cred eu si a lectiilor invatate. Si ca orice "lectie de invatat" din viata mea a fost cu orgolii ranite, cu cuvinte aruncate dar si cu taceri adanci, cu munca multa. Poate ca am un caracter mai ... colturos care se lasa greu slefuit...
Dar sa vedem gradinita:
intrarea....

am primit oaspetii cu paine si sare
holul d ela intrare- un amestec de traditii si fantezie
masutele in asteptarea oaspetilor

prezentarea temei - educatia imaginativa

discutii libere la o prajiturica de casa....


Un comentariu:

  1. Foarte frumos decorate clasa si holul gradinitei! Felicitari!
    Iti multumesc din suflet pentru urarile facute Mariei!
    Post cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.