14 decembrie, 2011

despre daruri si "a darui"

Cu un an in urma am simtit din plin "magia craciunului". Intr-o zi in care am invatat sa pretuim ce suntem si nu ce avem din simplu fapt ca nu mai aveam mare lucru, intr-o dimineata in care am privit flacarile care mistuiau acoperisul, intr-un rasarit in care priveam apa curgand peste ce mai ramasese, purtand fum si funigine distrugand ce a ramas neatins de flacari am descoperit OAMENI cu suflete mari, cu compasiune si daruire. Atunci am redescoperit omenii din jurul meu si nu doar fiintele, persoanele. Poate ca nu de fiecare data am putut sa multumesc indeajuns pentru ca uneori imi era teama sa nu se termine acel vis frumos, alteori am fost rugata sa nu vorbesc despre fapta sau despre persoana dar de cele mai multe ori am considerat cuvintele insuficiente pentru a putea multumi. Nu am uitat nici o persoana care intr-un fel sau altul mi-a fost alaturi in acele momente grele. Nu am uitat nici gestul, nici vorba si nici gandurile bune care m-au insotit atunci pentru ca toate s-au constituit intr-un Mos Craciun darnic si bun. Si toate acele nume s-au adunat intr-o lista lunga caruia i-am pus numele de pomelnic. Dar am mai facut ceva: am incercat sa dau mai departe acele momente de bucurie. Asa cum m-am priceput eu si cum m-a indrumat Dumnezeu. Privind astazi copiii de la gradinita emotionati si fericiti ca a venit Mosul, privind parintii care au fost rugati doar sa ajute sa fim gazde bune pentru Mos cred ca macar o farama din bucuria mea din anul trecut am reusit sa o dau mai departe chiar daca eu am fost doar o mica rotita din marele mecanism al ... bucuriei de azi.
Ii multumesc Domnului pentru toti OAMENII din viata mea, pentru toti Mosii Craciuni pe care ii calauzeste spre bucuria celor mici si spre incantarea celor mari si le doresc tuturor celor care au daruit ca bucuria celor ce au primit sa se intoarca inmiit in viata si in sufletele lor. Pentru ca de craciun sarbatorim nasterea lui Isus care a venit printre noi pentru a ne fi un exemplu de dragoste si daruire.

2 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris! Avem atatea daruri in inima noastra, important e sa stim sa ne deschidem si la daruit, dar si pentru primit.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai oamenii ajuta oameni, iar tu fiind un om in adevaratul sens al cuvantului, ai primit ajutor la nevoie si ai dat ajutor atunci cand a trebuit. intr-un fel, ma bucur ca mai este asa si nu ne-am instrainat si salbaticit de tot.

    an nou cu bine!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.