29 decembrie, 2011

set: caciulita si fular

Marti am fost putin la cumparaturi in oras. Si pentru ca in ultima saptamana de scoala Matei a tot probat fularele de prin casa fara sa ii placa vreunul (toate sunt mult prea scurte....) am cautat un fir mai "amuzant" care sa aiba in compoziti un pic de lana si sa nu fie foarte subtire. Am gasit un degrade cu nuante de gri si maro care mi-a placut si am luat 3 bobine de 100 g. Aveam un set de andrele nr.4 asa ca ieri dimineata la cafea am pus ochii "de proba". Asa de bine a mers "proba" ca azi dupa amiaza fularul avea lungimea corespunzatoare si mie imi mai ramasese o bobina. Si cum il vazusem pe Matei in oras intorcand capul dupa niste caciulite mai "ciudate" am facut tot de "proba" una din bobina ramasa dupa ce am pus franjurii la fular. Am "improvizat" si un mot "netuns".
 Si cam asta a iesit:

Fularul l-am facut cu 2 ochi pe fata si 2 ochi pe dos.
La caciulita am combinat mai multe modele: margine cam de 5 cm in "fagure de miere" , o portiune cam de 10 cm cu 4 "tornade" si am incheiat cu 2 ochi pe fata si 2 ochi pe dos, zona pe care am scazut caciulita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.