13 ianuarie, 2012

zarzarul

Ieri a fost o zi superba de primavara. Asa ca am avut activitati mai de primavara. Pe langa taiatul crengilor depozitate si pregatirea lor pentru foc am mutat un zarzar. Cred ca e primul copac plantat impreuna. E cam mare si am tot amanat plantarea lui in anul ce a trecut. Dar pentru ca mama isi reorganizeaza curtea iar el era plantat in zona drumului de acces, era amenintat cu taiatul. Asa ca inarmati cu harlet am eliberat drumul de acces iar micul zarzar asteapta cuminte primavara in fata ferestrelor. De ce asteapta primavara? Pentru ca astazi e o zi autentica de iarna cu ninsoare si viscol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.