19 februarie, 2012

agenda, album....

Fiind duminica m-am gandit sa imi sortez revistele. Si cum multe din articolele din revistele mele erau fara valoare informationala m-am hotarat sa decupez ce ma interesa iar restul sa mearga la foc. In unele am gasit retete interesante, in altele fotografii sau articole despre plante, ceaiuri si terapii naturiste.
Cele despre legume si fructe au ajuns in agenda de anul trecut. Agenda in care am si desenat gradina, mi-am notat si cate ceva despre plante si in care am lipit  ce a mai ramas din cartea mea de gradinarit ecologic dupa incendiu. Coperta inca nu am decorat-o pentru ca nu mi-a venit nici o idee. Dar sunt in cautare...



cateva informatii erau pe mai multe pagini asa ca le-am legat cu o pamblica de organza

cam asa se deschid cu pamblicuta

aici le-am capsat in susul paginii
despre rosii si ardei cu poze despre straturi



despre trandafiri cataratori: inmultirea



planul curtii in 2011

Nu am fotografiat chiar tot dar cam asta e ideea...

Restul decupajelor ramase le-am adunat intr-un album:
coperta albumului
 E facut din coli de carton, diverse foi adunate si decupaje legate cu pamplica organza

de coperta sunt legate cateva 2 brosuri si cateva "patrate" cu informatii si fotografii ale plantelor

spatele copertei
Pe a doua pagina (carton) am lipit  "atitudinea necesara" rasfoirii albumului
imaginea care "arata" inceperea sectiunii de gradina
Pentru ca desenasem deja planurile gradinei pe coli albe, doar le-am atasat, dupa ce am lipit cate o mica imagine:
Am inceput cu mici trucuri pentru rasadnite
 

 

 Apoi urmeaza o sectiune dedicata ceaiurilor:

 
 

 (am fotografiat selectiv) si efectelor fructelor si legumelor

Apoi am adaugat o rubrica dedicata "lucrului manual" unde am pus deocamdata cateva scheme de cusut precedate de un articol despre martisor:

  
In spatele caruia am "improvizat" un plic in care am pus imagini mai mari sau scheme facute pe coli cu patratele (caiet matematica)


 


 Si am incheiat cu un alt "plic"
pe ultimul carton am lipit un plic cartonat (primit cu o oferta colorat cam tipator)pe care l-am mascat cu 2 imagini :o terasa care mi-ar place si "tristete"si in care am pus mici imagini decupate
 Din pacate comanda cu lipiciul lichid  ajunge abia maine asa ca multe imagini le-am prins cu capse deocamdata. Oricum albumul va mai fi completata si pe masura ce voi avea timp si "dispozitie" voi incerca sa lipesc decupajele de prin reviste....

Un comentariu:

  1. doamne, cata rabdare ai! si ce munca de sisif! numai daca te relaxeaza poti face asa ceva, nu? e admirabil ...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.