18 februarie, 2012

exercitii fizice

Statul in casa isi spune cuvantul. Si asta nu se vede la haine ci la dispozitia mea. Intai am dat vina pe lipsa soareleui, apoi pe aglomeratia din camera, impusa de frig dar se pare ca mai lipseste ceva. Caratul lemnelor, datul zapezii si mersul prin zapada nu are efectul scontat pentru starea mea fizica dar mai ales emotionala. Iarasi ma supar repede si sunt iritabila. Si cum pana la sapat, greblat si plantat mai este am decis sa mai adaug o activitate pe lista zilnica: exercitiile. Si cum nu am dotarea necesara exercitiilor pe care le stiu (gimnastica medicala pentru spate) de la sala, m-am gandit sa incerc ceva nou, cu accesorii necesare minime: pilates. Din pacate mai am de invatat sa atasez un videoclip pentru ca nu reusesc. Oricum era vorba despre "POP Pilates for Beginners" de pe youtube

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.