04 februarie, 2012

februarie pentru gradina


In ciuda zapezii de afara (si continua sa ninga) eu fac planificarile pentru gradina. In primul rand desenez si planific culturile in functie de cultura de anul trecut, de vecini, de daunatori.....
In prima decada, daca timpul permite, ar trebui semanata salata si ardeii in rasadnita.
In a doua decada se pregatesc laditele pentru pus cartofii timpurii la incoltit.
In a treia decata se seamana rasadul de rosii timpurii in rasadnita si se aleg cartofii pentru pus la incoltit.
Pentru plantat luna este in crestere  in perioadele 1-7 februarie si 22-29 februarie

3 comentarii:

  1. mie imi place foarte trae poza. imi poti spune de unde e? pare a fi o pictura. mai erau si altele?

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-a placut poza. o am de mai multa vreme.... si nu mai tin minte d epe unde am descarcat-o dar.... am in lista un blog unde poti gasi mai multe tablouri:
    http://homeliving.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc pentru pont, ma duc sa ma delectez.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.