01 februarie, 2012

Prima zi de februarie


Prima zi de februarie a venit cu un ger cumplit: -31 grd C. Dar si cu o mica bucurie pentru mine. Cadoul facut de sotul meu s-a dovedit a fi o cutie cu surprize. Initial a fost vorba de un telefon care a venit la pachet cu un abonament la telefon.Iar astazi am aflat ca abonamentul are inclus si un trafic mic de date iar telefonul suporta un minibrowser. Deci pot sa citesc blogurile mele preferate de pe telefon. Inca nu am descoperit cum sa pot posta pe blog de pe telefon dar o sa mai caut....
Si daca tot ma bucur o sa infiintez o noua rubrica pe blog - BUCURII - unde voi "contabiliza" tot ce pot pune la acest capitol.

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.