19 aprilie, 2012

produse naturale

De-a lungul timpului am tot scris despre plante medicinale si despre produsele care le fac eu din plante medicinale si nu numai. Pentru a nu aglomera prea tare blogul m-am hotarat sa mai fac inca doua:
  1. din intelepciunea pamantului... 
  2. sezatoare
In primul voi posta articole sau informatii culese de mine de-a lungul timpului despre plante si produse naturale- binecuvantari ale naturii iar in al doilea voi scrie despre produsele facute de mine pentru casa si familia mea. Pentru ca vara trecuta "proviziile" au fost mai mari decat consumul m-am gandit ca anul asta as putea sa valorific o parte din ceaa ce fac. Cei care isi doresc produse facute in casa, dupa metode traditionale (ceaun, foc de lemne, materiale naturale) din plante (deocamdata) culese de pe dealurile de la poalele Ceahlaului, o zona unde nu se folosesc substante chimice la culturile agricole, departe de sosea implicit de praful, fumul si noxele ei (10 km) si departe de oras (35km) pot face comenzi din momentul in care voi posta articolele. Pentru inceput (anul acesta) voi posta cu ceva timp inainte de cules pentru a avea o "idee" despre cat ar trebuie sa culeg si sa pregatesc de livrare...
Multumesc inca o data tuturor celor care citesc ceea ce scriu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.