20 iunie, 2012

saculeti pentru plantele uscate

Acum ceva ani in urma mi-am facut saculeti pentru plantele medicinale si nu numai dar intre timp au devenit neincapatori... Asa ca pitita la umbra din cauza caniculei am taiat niste panza alba de prin camara si am pregatit "barlogul"  plantelor aromate, astazi. In zilele urmatoare ma voi ocupa si de restul plantelor...
scule si materiale necesare: panza, gherghef, papiota, bumbac alb pentru snur si o surubita maro pentru brodat: ac, creion si foarfec

dupa croit si cusut sacul l-am prins in gherghef
am scris de mana cu creionul

am brodat in punct lantisor (nu scriu prea frumos dar se intelege)
al doilea saculet


si rezultatul agatat in camara



4 comentarii:

  1. Foarte frumosi ti-su iesit!
    Eu am folosit niste fete mai mici de perna pe care nu le foloseam, pe post de saculeti, ca si eu umblu toata vara dupa plante pentru ceaiul din iarna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult!
    Am si eu fete de perna la care am pus sireturi, craci la pantaloni scosi din uz, camasute modificate....
    dar vroiam sa fac saculeti pentru plantele "de dat" asa ca am "experimentat" intai pe plantele mele aromate....

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.