14 aprilie, 2013

portofel



un rest de crac de la o pereche de blugi scurtati, o bucata de material  de pe la SH, dantela de la un prosop, fermoar, si resturi de ata

Dupa ce am cusut partea de jos a portofelului si bucata de material le-am prins intre ele cu fermoarul

Apoi am facut floricelele cu crosetul


pentru un pic de stralucire am pus nasturi cu "sclipici" in centrul florilor

Finalul pe cele doua fete
Fiind mai mare il folosesc pe post de "poseta" la cumparaturi. pot pune d ela bani, acte si mici accesorii.
Pentru ca materialul era un pic cam gros pentru masina mea de cusut, tot portofelul a fost cusut de mana.

4 comentarii:

  1. ti-a iesit fain. ai avut rabdare sa cosi de mana. aceeasi hiba o are si masina mea, nu coase grosimi mari si ma enerveaza, dar deocamdata n-am de gand sa-mi iau alta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Nici eu nu am de gand sa o schimb mai ales ca cos destul de rar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain ti-a iesit! Si eu am facut un portofel sau ma rog, am incercat dar cu masina de cusut ca altfel nici n-as putea :D L-am decorat cu niste accesorii de la Opitec.
    Oricum, felicitari pentru blog! O sa te urmaresc in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca place. poate la vara am am mai mult timp pentru "nazbatiile" mele (asa le numeste sotul si baiatul meu)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.