15 mai, 2013

Caietele de azi

"Nici caietele nu mai sunt ce erau odata" mi-a spus mama intr-o vizita la un supermarket.
Din obisnuita am intrat la papetarie si mi-a atras atentia un caiet cu o coperta interesanta: un tigru cu blanita catifelata si in relief. Mi-a placut textura si ma gandeam ce incantat va fi Matei. Deja a ajuns la vasta cand "aparentele conteaza". Nu doar hainele la care schimbam culorile deocamdata pe sezon (acum suntem in perioada galbena dupa o lunga perioada albastra), ci si ghiozdan, caiete, sosete... Nu mai vorbesc de telefon. Nu isi pastreaza destinatia initiala decat rar. In rest e folosit pentru muzica si jocuri.
Si ii inteleg nevoia de diversitate cand e vorba de procesul de invatare. Monotonia duce la plictiseala si plictiseala la .... schimbare.
Si iata-ne in prag de clasa a 8-a hoinarind pe net in cautare de ceva nou. Si pentru ca exista cei de la Rechizitelemele avem si caiete speciale, vesele si interactive pentru copii mari si mici. Caietele cu aplicatia AR Skag sunt niste caiete fabuloase. Au spira metalica, coperta din carton, sunt tip dictando, cu 60 file si format A4. Aplicatia SKAG AR te duce intr-o lume virtuala direct din caiet. Aplicatia se descarca GRATUIT, se  scaneaza codul de pe caiet si o lume intreaga prinde viata. Figurinele 3D apar animate pe ecranul telefonului.


Cu acest articol mă înscriu în campania Blogal Initiative de testare a caietului Skag AR.
Abia astept sa vad ce reactie va avea Matei cand va primi caietul, probabil de ziua sa....


2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.