31 mai, 2013

Jurnalul unei femei simple - 3

detalii aici

Pentru astazi (data/hora)... 31 mai 2013, ora 22.50
Afara ... ploua
Mă gândesc ... la vacanta
Din locurile de unde invatam ... o noua carte
Sunt recunoscător pentru ... ploaie, pentru plantele care credeam ca nu mai iese si apar timide dar viguroase printre stropii de ploaie...
Din bucătărie ... miroase a chec
Cu ce sunt imbracata ... pijama flausata portocalie
Citesc ...  aceeasi "Vindecarea sentimentelor din inima mea"
Ceea ce astept (sper) ...  aceeasi "minune"...
Ce mai mesteresc ... tablou in punct cruciulita 
Ascult ...ploaia pe tabla
În casa ... e racoare
Unul dintre lucrurile mele preferate ... ploaia
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa reduc din maldarul de rufe de calcat
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Puturosul la soare

4 comentarii:

  1. Frumoasa pagina de jurnal!
    Se pare ca in clubul nostru sunt multe iubitoare de pisici! :)
    Mult spor la cusut draga mea!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Melly.
    Pe saptamana viitoare poate prind un instant cu Proasta. Mai ales ca e pe cale sa devina mamica. Se inmulteste gasca de pisici de pe langa casa.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa pagina de jurnal... eu sunt in faza de pregatire, acumulez informatii (adica trag cu ochiul prin scrierile altora)...azi am fost, mai mult ca de obicei, copil ... iti doresc o seara minunata!
    si ca de la copil la copil, iti spun si tie: "La multi ani, copila!"

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.