24 august, 2013

Jurnalul unei femei simple -13

Am lipsit o saptamana din motive de decuplare de la net. Zugravind am scos tot din camera inclusiv calculatorul.... 


Pentru astazi (data/hora)... sambata 24 august 2013, ora 8:10
Afara ...  e innourat si racoare, miroase a toamna cu aroma de struguri, frunze uscate si craite...
Mă gândesc ...  la ce am de facut astazi, si ca sunt cam putine orele zilei....
Din locurile de unde invatam ...  din greselile trecutului, din experientele noastre sau ale celor din jurul nostru...
Sunt recunoscătoare pentru ...  ca am reusit sa zugravim o camera si sa ii dam un aspect cald si linistitor...
Din bucătărie ... miroase a cafea proaspat facuta...
Cu ce sunt imbracata ... pijama verde-praz cu borduri din saten verde-oliv
Citesc ...nimic din lipsa de timp. frunzaresc blogurile preferate printre picatele...
Ceea ce astept (sper) ... nimic. Las viata sa ma surprinda...
Ce mai mesteresc ...  o vesta de lana lui Matei (vine sezonul vestelor iar el s-a inaltat)
Ascult ... Modern Talking (sunt putin melancolica astazi)
În casa ... e liniste, Matei inca doarme, sotul e plecat iar pisica sta cu puii ei...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... ora mea de liniste de dimineata, cu cafeaua aburinda alaturi, calculatorul conecatat la net si agenda in care imi fac planificarile pe ziua in curs...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa ordonez un pic curtea, sa imi plantez mazarea, sa fac ceva dulce iar maine sa lenevesc cu o cartulie usurica in mana....
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

4 comentarii:

  1. Ce placut trebuie sa fie in gradina acum.
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ai o saptamana plina de evenimente bune, sa ai suficient timp sa iti realizezi cele ce ti-ai propus! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain e sa ai gradina! Si da....miroase a toamna abia o astept! Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, are multa dreptate Frank Banks !
    Saptamana cu spor, sa iti realizezi toate planurile, Corina !

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.