22 august, 2013

noptiere

Ultimile saptamani am fost in amenajari. Dormitorul nostru a intrat renovare. Pe langa renovat am modificat si putin din mobilier. Patul de mijloc a fost de fapt un "studio" cu lada si spatar pe care sotul meu l-a modificat: a renuntat la rama si a aplicat picioarele direct pe "dormeza", lada a fost demontata si din una de laturi a aparut un "capat" la pat. Si cum nu mai aveam unde pune telecomenzile si telefoanele sotul meu s-a hotarat sa faca 2 noptiere. Din 2 scanduri de gard, cu un flex, o masina de filetat, ceva suruburi, o bucata de tabla din care a facut suportii de prindere, o pensula si un pic (foarte putina) vopsea iata ce a iesit:


  



Un comentariu:

  1. Ce idee buna, dar doar pentru cei ordonati, ca la mine ar fi multe, multe, multe stivuite acolo...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.