06 octombrie, 2013

Jurnalul unei femei simple - 18

Pentru astazi (data/hora)... duminica 6 octombrie 2013 ora 9:25
Afara ...  e soare. Un soare caldut de toamna care topeste ultimile urme ale brumei cazute azi-noapte, si care se filtreaza atata de frumos printre nuantele de caramiziu ale frunzelor...
Mă gândesc ...  la ziua de azi, la compot de gutui, la peltea si ce mai e de facut...
Ce mai invatam ...  invatam de la toamna sa daruim din tot sufletul si cu toata puterea noastra. Sa daruim frumusete, roade, culoare, blandete....
Sunt recunoscător pentru ... saptamana care a trecut si pentru cea ce va urma
In bucătăria de vara ...  sunt ladite cu mere, pere, gutui, ceapa si radacinoase. Asteapta sa fie sortate si puse la loc definitiv pentru iarna. Probabil cateva mere vor forma un frumos tort de mere in dupa-amiaza asta insotite de aroma de scortisoara si de must dulce si alb....
Cu ce sunt imbracata ... sosete rosii de lana facute de mama, cuiorap lung de bumbac, maleta alba si un sarafan gri tricotat. Si nelipsita vesta de lana (de data asta cea luctata de mama)
Citesc ... despre diverse fructe si legume. azi sunt gutuile in studiu...
Ceea ce astept (sper) ... nimic
Ce mai mesteresc ... azi nimic ca e duminica dar in rest cred ca aceleasi chestioare de saptamana trecuta pentru ca nu am avut timp sa finalizez nimic. Doar am mai facut cate un rand in functie de dispozitie...
Ascult ... Voltaj. Au melodii "motivationale"
În casa ...  inca e rece. Sotul meu nu a reusit sa finalizeze echipamentul pentru incalzire. E la faza "zidit" soba peste serpentina. Speram ca in maxim 2 zile sa facem primul foc din toamna asta. In rest miroase a gutui, florile imi zimbesc la ferestre, mirosul de cafea proaspata se imbina cu cel al primelor dumitrite (brumarele cred ca se mai numesc in unele locuri) din vaza iar begonia rosie primita de la sotul meu sta infoiata langa calculator...
Unul dintre lucrurile mele preferate ...TOAMNA cu toata bogatia ei
Unele planuri pentru săptămâna viitoare ... sa termin de pregatit gutuile pe iarna, sa pun muraturile si sa termin cu depozitarea la beci.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

 

5 comentarii:

  1. Ce simpatici sunt cei doi mititei! Si ce buni prieteni sunt! :D
    Vad ca esti foarte prinsa cu umplerea camarii/beciului pentru iarna si te admir pentru asta.
    Iti doresc spor la treaba si zile senine! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Stii ce se spune? Ca orice ... nimic adunat vara/toamna e bun iarna. Daca o fi iar o iarna in care sa fim blocati in sat (nu e nici un magazin in sat) peste o luna de zile asa o sa apreciem tot ce e in beci sau camara....

    RăspundețiȘtergere
  3. O adevarata furnicuta est draga Corina,iarna cind e frig bogatiile din camara se apreciaza mult mai bine
    O seara binecuvintata

    RăspundețiȘtergere
  4. simt cat esti de gospodina! parca mi-ar place sa zbor si sa fiu pe langa tine - cand pregatesti in bucatarie toate minunatiile!!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.