22 decembrie, 2013

Jurnalul unei femei simple -29

Pentru astazi (data/hora)... Duminica 22 decembrie ora 00:01
Afara ...   e rece si chiciura (nu cred ca e denumire literarara). acea vreme in care copacii si plantele sunt albe, imbracate intr-un puf de zapada...
Mă gândesc ... la bucuria/mirarea copiilor de la biserica cand au primit darudile de craciun
Din locurile de unde invatam ... de la craciun - nasterea lui Iisus
Sunt recunoscător pentru ...  oamenii minunati care au facut din ziua de azi o zi de neuitat pentru 50 de copii
Din bucătărie ... miroase a cozonaci proaspat scosi din cuptor
Cu ce sunt imbracata ... pantaloni catifea mari, maleta cacao cu lapte si sosete rosii de lana
Citesc ... doar rasfoiesc cartile primite d ela prietena mea de la editura Sofia. Le voi citi in zilele de sarbatoare
Ceea ce astept (sper) ... sarbatori cu liniste
Ce mai mesteresc ... decoruri pentru casa
Ascult ... linistea noptii
În casa ... e liniste, baietii dorm iar eu astept sa se coaca ultimii cozonaci din cuptor
Unul dintre lucrurile mele preferate ... seara de Ajun: dupa ce am terminat treburile, am facut baie si cu parul ud stau langa soba cu o cana de vin fiert, cu aroma de scortisoara...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii/saptamana viitoare ... afara planuri, doar inspiratie de moment
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Mos Craciun la biserica (din pacate lumina e slaba si nu prea ies pozele)

chiciura de azi care a imbracat tot satul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.