26 ianuarie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora)...  duminica 26 ianuarie 2014 ora 8.30
Afara ... ninge si ninge si ninge. Se pare ca iarna vrea sa isi scoata parleala pe perioada uscata de pana acum... Covorul alb a acoperit tot in jur iar fulgii care danseaza nu ma lasa sa admir dealurile blande incotosmate...
Mă gândesc ... la saptamana care urmeaza, la meniul de azi si ce mai e de facut. Probabil, dupa ce termin cu animalele/pasarile si fac focul o sa ma cuibaresc in scaunul meu de langa geam si calorifer cu o cartulie in mana si un ceai cald alaturi...
Din locurile de unde invatam ... sper eu ca din tragedii. 
Sunt recunoscător pentru ... tot ce mi-a dat Doamne Domnea, de la bucurii la lectii, de la intamplari marete la lucururi marunte...
Din bucătărie ... cafea fierbinte deocamdata. Sunt in plan niste papanasi cu dulceata iar pentru restu ma las la inspiratia momentului....
Cu ce sunt imbracata ... pai obisnitele sosete d elana, colanti si pulover lung cu salul deasupra...
Citesc ... iarasi "vindecarea sentimentelor din inima mea". E o carte care are nevoie de pauze de intelegere a capitolelor cititte. Asa ca o mai iau din cand in cand si o mai las sa se odihneasca. In paralel citesc si ceva usurel de pe la revistele "cu carte"...
Ceea ce astept (sper) ... imi doresc sa fiu mai organizata. Anii de "hoinareala" dintr-o casa in alta m-a "imprastiat" si nu mai reusesc sa ma adun... Am sperat ca odata cu terminarea amenajarii a bucatariei voi redeveni organizata dar se pare ca "nu e ca mersul pe bicicleta" ci trebuie reinvatata rutina, obiceiurile... Obisnuinta de a ignora ce nu imi placea dar nu se putea remedia repede s-a extins si acum e nevoie de efort pentru a remedia foarte repede.....
Ce mai mesteresc ... si la capitolul asta sunt foarte "imprastiata" cu multe incepute si lasate... Acum m-a prins iar un sal pentru o prietena draga a carei zile de nastere se apropie. Si probabil il voi inscrie intr-un  concurs intre timp....
Ascult ...  Enya. E o companie placuta alaturi de vant, fulgi, zapada si cafea....
În casa ... e mai racoare ca in alte dimineati, e ordine peste tot, miroase a levantica din recipientele cu bicarbonat, a cafea si a proaspat de la zapada de afara....
Unul dintre lucrurile mele preferate ... zapada. dar sa o privesc pe geam dintr-o casa calda si primitoare. Sentimentul de caldura, apartenenta si ACASA pe care il da....
Unele planuri pentru săptămâna viitoare ...  niciunul. doar rutina zilnica: gatit, ordine, citit, lucrat si negociat cu Matei suplimentarele....
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


6 comentarii:

  1. Imi place noua fata a blogului tau!
    Sa ai o duminica placuta, draga Corina!

    RăspundețiȘtergere
  2. mă bucur că eşti atât de liniştită în faţa acestei perioade, plină de zăpadă! şi mie îmi place Enya!
    îţi doresc o după-amiază minunată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine e sa astepti o saptamana doar cu rutina zilnica, e ca o vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia am asteptata zapada ca sa iau o pauza. Ca imi tot gaseam de treaba pe afara si oboseala acumulata in anul ce a trecut nu se diminua deloc... Acum pot sta linistita la caldura cu "lucrul" in mana....

    RăspundețiȘtergere
  5. Vad ca ne-a prins pe amindoua valul organizarii, nici eu nu apuc sa ma organizez :( O zi frumoasa cu multa pace si bucurii

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.