09 februarie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora)... duminica 9 februarie 2014 ora 18:00
Afara ... e cald, curg stresinile si zapada se topeste. E un aer de primavara timpurie, cu vrabii care ciripesc la ferestre dar pitigoii nu si-au facut inca aparitia deci primavara nu vine asa cum spun prognozele...
Mă gândesc ... la cate as vrea sa fac si nu stiu daca voi reusi. Ma gandesc la faptul ca nu reusesc sa ma ordonez asa cum as vrea si ca abia astept primavara sa pot iesi pe afara... Ma gandesc ca mai e nevoie de ceva ani pana vor fi toate asa cum visez si mi se pare ca pierdem timp pretios....
Din locurile de unde invatam ... zilele astea din cartile de gradinarit si din reviste. citesc despre plantele de ghiveci dar si despre amenajarea gradinii.
Sunt recunoscător pentru ...  tot ce mi-a dat Dumnezeu: ca nu am fost raciti serios iarna asta adica suntem sanatosi, ca s-a incalzit si nu mai scade cu viteza stiva de lemne, ca purceii au trecut cu bine de zilele geroase (acoperisul cotetului e improvizat pentru ca se terminase bugetul), pentru oamenii deosebiti din jurul nostru si pentru ca linistea si intelegerea domneste in casa noastra. Matei a fost bulversat de intalnirea avuta in vara si abia acum a depasit starea de furie si a intrat intr-un ritm normal de pregatire a examenului din vara...
Din bucătărie ...  miroase a vin fiert si a placine cu branza
Cu ce sunt imbracata ... fusta tricotata, bluza de lana, ciorap si sotete groase.
Citesc ... "Gradina de legume ecologice" de Agnes Gedda
Ceea ce astept (sper) ... sa vina primavara
Ce mai mesteresc ... o gramada de chestii am in lucru sau incepute: un goblen in lucru, o icoana in punct cruciulita, o fusta tricotata de lana si crosetez marginea unei cuverturi pentru camera lui Matei pentru care am "reciclat" un sarafan de blugi in care nu ma mai simteam confortabila... A! Si am pregatit materialele pentru martisoare. Chiar daca nu sunt chiar mici si simbolice si practice...
Ascult ...  ceva lent si linistitor la pian
În casa ...  e liniste, e ordine, e cald si placut. Matei citeste, sotul deseneaza schite pentru utilaje mici agricole iar pisoii se joaca.
Unul dintre lucrurile mele preferate ... linistea de dimineata cu mirosul de cafea proaspata si listele cu planificari pe ziua in curs...
Unele planuri pentru săptămâna viitoare ...  un drum in oras la platit facturi si ceva cumparaturi, sa pregatesc martisorul pentru schimbul de pe forum si sa fac un drum la posta sa expediez cateva colete si probabil sa incep sa bifez listele cu martisoare....
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:



Un comentariu:

  1. Imaginea este superba...parca nu m-as mai satura de iarna daca ar fi tot timpul alba si stralucitoare, desi ieri cand am simtit aerul primavaratic nu mai puteam de bucurie. Cred ca ai destula dragoste si finete ca sa-l ajuti pe Matei sa treaca peste orice eveniment zguduitor pentru un adolescent. O saptamana cu spor si planuri minunate!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.