31 mai, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora):
Sambata 31 mai 2014 ora 11..

Afara:
ploua bacovian. Cu stropi care trec de la marunti si fini la mari si grei...

Mă gândesc:
La oameni in general. La oameni care ar trebui sa fie exemple in mod special. La cadre didactice care isi bat joc de copii pentru un moft sau poate un interes personal. La cum reusesc unii sa transforme un final ce ar trebui sa fie frumos intr-un scandal. La orgolii meschine. La cum se poate distruge viitorul unui copil pentru ca unii au uitat psihologia sau poate ca au trecut pe langa materia asta cand s-au format ca dascali. 
Sunt genul de om care lasa de la el o data, a doua oara, a treia oara dar cand sunt calcata constant pe bataturi sau cand sunt calcata pe cea mai dureroasa ripostez destul de urat....

Din locurile de unde invatam:
Daca vrem, de la ceilalti. Acum nu sunt sigura daca un sut in fund atunci cand incerci sa faci un bine e menit sa te invete sa nu mai faci sau sa te testeze daca esti intradevar hotarat sa il faci... In cartea Iulianei Schmemann spune ca atunci cand vrei sa faci ceva pentru comunitate sa nu te lasi intors din drum din cauza vorbelor rautacioase.... 

Sunt recunoscătoare pentru:
familia, casa si oamenii din jurul meu. as vrea sa pot fi recunoscatoare chiar si pentru persoanele perverse pe care mi le trimite Doamne Doamne dar inca doare tare. mai am nevoie de un pic de timp sa pot asimila intamplarile din ultima saptamana si sa vad ce fac mai departe...

Din bucătărie:
miroase a cafea proaspata si a sarmalute....

Cu ce sunt imbracata:
fusta rosie si maleta gri deschis, deschis...

Citesc:
recitesc cartea Iulianei Schmemann in speranta ca voi gasi un raspuns la zbuciumul meu...

Ceea ce astept (sper):
vreme buna sa pot aduna lucerna

Ce mai mesteresc:
ultimul rand la cuvertura lui Matei

Ascult: 
ploaia

În casa:
e racoare, miroase a bujori si a iasomie din vazele imprastiate peste tot

Unul dintre lucrurile mele preferate:
cafeaua de dimineata

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:
nimic

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

2 comentarii:

  1. Se pare ca deja visati la masa de Craciun :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. e vandut deja. poza i-am facut-o cand a iesit pe poarta....
    M-am gandit la o .... analogie... dar bietul purcel nu are nici o vina....

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.