11 mai, 2014

Jurnalul unei femei simple


Pentru astazi (data/hora):
duminica, 11 mai 2014 ora 8.30

Afara:
e soare dar miroase a ploaie de la picaturile de dimineata. pasarile ciripesc vesele. un lucru care mi-a placut la satucul asta dintre dealuri si care ma uimeste in fiecare zi e diversitatea de pasari si triluri care se aud. parca as locui intr-o padure. 

Mă gândesc:
la cate mai sunt de facut prin curte si nu numai, la aglomerarea de evenimente din luna care urmeaza si implicit la gaura din buget datorita lor. ma gandesc si ca nimic nu e intamplator si tot ce se intampla are un scop chiar daca nu il vedem imediat sau chiar daca nu il banuim. la fel cum ma gandesc ca am tendinta de a respinge anumite aspecte din viata pentru a le lasa sa se sedimenteze inainte de a le integra in viata noastra.

Din locurile de unde invatam:
din acele locuri in care ne asteptam mai putin. uneori un cuvant, o propozitie sau un episod dintr-un film, o carte sau viata altcuiva iti atinge un clopotel din minte sau suflet, te pune pe ganduri si dupa ce ai "macinat" suficient iti dai seama nu a fost intamplator, ca totul e o lectie numai ca uneori vezi morala mult mai tarziu...

Sunt recunoscător pentru:
 pentru tot ce inseamna viata mea (sot, copil, gospodarie), pentru fiecare minut din ea atat din prezent cat si din trecut pentru ca trecutul m-a facut sa fiu ce sunt acum, trecutul m-a invatat sa ma bucur de prezent fara sa sper la un viitor ci doar creionandu-l, stabilind repere spre care vreau sa ma indrept.

Din bucătărie:
obisnuita aroma de cafea de dimineata si cam atat. e vremea salatelor asa ca ne bucuram din plin de salata inca mica ce poposeste intreaga in bolul de salata alaturi de frunzele de ceapa si rondele de ridichi la fel de mici. Si tot in bol poposesc si alte ingrediente pentru a nu ne plictisi: uneori branza alteori oua fierte, uneori cartofi fierti sau combinatii din cele 3...

Cu ce sunt imbracata:
 fusta lunga vaporoasa si tricou elastic dar cu sosete groase pentru ca e racoare pe jos...

Citesc:
"Aroma pasiunii" de Margot Berwin. O carte de dragoste, usurica, de duminica... la cate oboseala fizica am acumulata pe langa stresul cu examenul lui Matei si evenimentele de luna viitoare nu ma pot concentra pe altceva ce necesita atat atentia mintii cat si a sufletului...

Ceea ce astept (sper):
Sa pot integra in buget toate cheltuielile comasate pe luna viitoare sau sa gasim o sursa de imprumut...

Ce mai mesteresc:
gradinaritul e ocupatia principala dar dimineata la cafea mai adun ceva cruciulite la o cescuta pe canavas iar seara ma mai prinde cu crosetul in mana in incercarea de a termina si cele 8 randuri (acum imense) la cuvertura lui Matei.

Ascult:
Sunetele curtii cu piuitul puilor, grohaitul satisfacut al purceilor, trimbita mandra a cocosilor si ciripeala de primavara a pasarilor. Uneori se mai aude un latrat lenes sau un miorlait cersetor la usa....

În casa:
e o racoare placuta, Matei leneveste inca in pat, pe birou ma asteapta etichetele de sirop de taiat iar in bucatarie pe masa stau ca un batalion bine antrenat sticlele cu siropuri de diferite arome in asteptarea etichetelor si a "rochitelor"...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
sa ma plimb, sa observ plantele, sa ma uit dupa pasari, sa simt ca fac parte din marea minune a Lui Doamne Doamne

Unele planuri pentru azi:
sa termin de etichetat sticlele, sa termin de pregatit albumele de promotie si sa lucrez ceva si la romana astazi la pregatire pentru ca au teza saptamana viitoare.

Unele planuri pentru săptămâna urmatoare: 
sa termin de extirpat buruienile din gradina chiar daca sunt mici, sa mai completez locurile goale de pe margini cu diverse seminte ramase, sa terminam de legat atele la mazare si poate sotul meu termina reparatiile la masina.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
un sistem de rafturi-decor care imi place mult

5 comentarii:

  1. Foarte frumoasa pagina de jurnal. Sa va ajute Dumnezeu in toate planurile bune, sa gasiti banutii care va trebuiesc. Un pic mai este pana la examen si apoi va puteti relaxa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta in toate! Urmaresc emotiile tale, la anul urmam su noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai scris jurnalul asta de o viata, poate de prin septembrie cand ma mai linistesc, dar e placut sa gasesri oameni care inca puncteaza saptamanile asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela, am avut si eu perioade bune cand nu am avut timp sa scriu dar am constata ca imi face bine la moral sa sa caut lucruri frumoase in jurul meu pentru completarea filei saptamanale.
    Multumesc de vizite si incurajari...

    RăspundețiȘtergere
  5. Niste rafturele voiam sa-mi fac si eu in sufragerie, dar intre timp am gasit alta mobila si nu se mai potrivesc. Am ramas insa cu gindul la ele si ma tot intreb unde sa le gasesc eu un loc potrivit in casuta noastra...

    Si, da... pe blog trebuie scris cit mai des... uneori, renuntam pentru ca ni se par banalitati rindurile pe care le asternem... dar viata chiar e alcatuita din ele. Ma bucur sa citesc intimplari din viata unor oameni obisnuiti... ma instristez alatur de ei si astept cu aceeasi nerabdare ca si ei sa-si rezolve problemele, sa le vina copiii acasa, sa se insanatoseasca...

    Doamne ajuta ca luna mai si cele care urmeaza sa fie mai senine decit le-ati prevazut voi!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.