26 mai, 2014

siropuri

Sunt facute cu mult drag pentru noi, in casa dar pentru ca am constatat ca sunt apreciate am facut cantitati mai mari pentru vanzare. Le folosim cu apa rece in zilele calde dar si pentru proprietatile lor terapeutice.
Acum in camara noastra avem:
- sirop de papadie
- sirop de patlagina
- sirop de menta
- sirop de muguri de brad
- sirop de salcam.
Siropurile sunt fierte. Plantele sunt adunate de mine, in zilele insorite, dimineata dupa ce se ridica roua. Imi place sa le culeg, imi place aroma lor, frumusetea lor si fragilitatea care o degaja... Folosesc apa de fantana. Fantanile din zona noastra sunt adanci, de 24 m cu apa e rece si foarte buna.
Acestea sunt siropuri pe care le fac de ani de zile.
Incerc sa fac si unele siropuri noi cum ar fi siropul de iasomie si un sirop de salcam cu iasomie. Am citit si despre un sirop de floare de soc si as vrea sa il incerc ca si dulceata de floare de salcam. Siropurile sunt disponibile in magazinul online, se pot face comenzi pe care le livrez cu posta romana in sistem ramburs.
Astept sa le comandati, sa le incercati si sa imi spuneti parerea vostra despre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.