06 octombrie, 2014

cruditati in sos de rosii

Nu am stiut cum sa numesc altfel improvizatia cu gogonele verzi pe care am facut-o azi.
Am plecat de la reteta de gogosari in sos de rosii cu gandul la sosurile de la borcan pe care le asociam cu orez fiert in perioad auneu regim alimentar. Am folosit borcanul de 400 ca masura. Am pus bulionul, zaharul, otetul si uleiul la fiert. Am adaugat ceva condimente si am inceput sa feliez subtire gogosarii. Am redus cantitatea de gogosari din reteta si i-am inlocuit cu niste gogosari mici, luati la super reducere (1.5 lei/kg). Am adaugat si ceva ardei galbeni pricajiti de prin gradina. Apoi am feliat cateva cepe si cateva gogonele verzi taiate cubulete. Dupa primul clocot al sosului am pus gogosarii pana s-au lasat si sosul s-a ridicat deasupra. Apoi am adaugat restul legumelor pregatite. Sarea, piperul dafinul si restul codimentelor le-am pus dupa gust. Si tot dupa gust (cand s-au fiert legumele) am dat focul la mic si le-am pus in borcanele. Ultimul borcanel a ramas pentru proba cu cartofi prajiti. Matei ar fi preferat sa pun si putin usturoi in sos adica avem idei pentru un urmator sos la borcan pentru iarna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.