31 ianuarie, 2015

Jurnalul unui gradinar amator


Se pare ca luna aceasta a adus in peisajul virtual un nou jurnal. Un jurnal de care chiar aveam nevoie si ii multumesc Mihaelei in primul rand pentru ca s-a gandit la el si in al doilea rand ca a considerat "ajutor" parerile mele. Nu am facut decat sa imi spun parerea in acest proiect frumos. Imaginea este desenata de Mihaela si mie personal imi place foarte mult.
In fiecare an am incercat sa marchez pe blog evenimente din curte si gradina dar incepeam furtunos si terminam patetic asa ca un asemenea "instrument" e mai mult decat binevenit pentru mine.
Sper din tot sufletul sa fie o pagina indragita de cat mai multe gospodine cu gradina, fie ea chiar si in balcon, si poate sa ne inspiram una de la alta pe parcursul anului "gradinaresc".
Invit toate cititoarele care vor sa participe la acest jurnal "altfel" sa se inscrie pe blogul Mihaelei si sa ne intalnim in fiecare saptamana, de preferinta lunea dar pana la urma fiecare scrie cand si cum are inspiratie.
Din pacate eu nu pot lasa comentarii pe blogspot asa ca voi incerca sa mentionez in jurnalul meu ce mi-a placut in "gradinile voastre virtuale".

Intrebarile Jurnalului :

Cand ( ziua, data, ora)....
Stare de spirit ...
Poza saptamanii: ....
Gradina de legume ...
Via si livada ...
Florile ...
Plante la ghiveci ...
Plante aromate si medicinale ... 

De prin curte ...
In bucatarie si camara ...
Ma informez ...
In plan pentru saptamana ce urmeaza ...


Se poate renunta la rubrici care nu definesc activitatile din gospodarie (de ex "via si livada") sau se pot pune poze la rubricile in care nu e nici un eveniment in acea saptamana.
Un an gradinaresc cu cat mai multe realizari si cu o recolta cat mai bogata sa nea dea Dumnezeu!

Un comentariu:

  1. Corina, iti multumesc incao data pentru tot. Imi place mult cum ai descris acest "hei-rup" al nostru la inceput de an de a ne povesti realizarile din gradina si cum "uitam" pe parcurs sa mai scriem.
    Pt ca mi-ai spus ca intampini probleme cu comentarea pe platforma, te-am trecut deja in lista membrilor care s-au alaturat jurnalului.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.