07 februarie, 2015

Fila de jurnal

Pentru astazi (data/hora):
Sambata 07.02.2014 ora 20

Afara:
E rece. Iarna s-a intors cu un strat mic de zapada dar cu ceva ger....

Mă gândesc:
La Loredana care a depasit cu bine un moment uracios si ma bucur mult pentur ea. Mi-a placut mult si jurnalul ei ca si semnul de carte. Sunt convinsa ca potcoavele sunt cele purtatoare de noroc.
Ma gandesc si la Anca si ma rog sa ii dea Dumnezeu un week-end prelungit intr-o cabana la multe cu padurea aproape dar si cu un semineu calduros....
Catrinel mi-a facut pofta de faguri de miere cu gust de vara si bazait de albine
Maria mi-a amintit de paine de casa.
Iar la Irina am vazut o carte frumoasa pe care am citit-o cu ani in urma, in aceasi perioada uracioasa in care am inceput blogul si care m-a pus rau pe ganduri: "Femei care iubesc prea mult".
De fapt incerc sa ma gandesc la multe, multe lucruri pentru a evita sa ma gandesc la ce va fi...

Din locurile de unde invatam:
Cred ca la fiecare slujba de duminica invat cate ceva. Fie la Sf Evanghelie descopar un alt talc, fie la predica vad un alt unghi in care pot privi lucrurile fie de la povestile de dupa Sf Liturghie de la batranele satului. Mereu au cate un sfat, o povata sau o intamplare cu talc de povestit....

Sunt recunoscătoare pentru:
Tot ce ne da Dumnezeu in fiecare zi...

Din bucătărie:
Miroase a ciorba de cocos, a paine calda (ca tot mi-a facut pofta Maria) dar si a focacia si pizza daca tot am framantat. O pita mai altfel cu carnati de casa, sunculita afumata si cas proaspat de vaca...
Si pentru sufletul meu un ceai cald cu levantica, cimbrisor si salcam ca tot tusesc...

Cu ce sunt imbracata:
Pantalon de casa maro si pulover alb si nelipsitele sosete de lana (albe de data asta)

Citesc:
Mai nimic. Frunzaresc carti de gradinarit si de plante medicinale...

Ceea ce astept (sper):
Sa nu ma mai doara gatul si maine sa am o zi frumoasa. Daca dimineata se prelungeste voi sari peste orele de pregatire de dupa-amiaza....

Ce mai mesteresc:
O caciulita-burlan pentru o fetita talentata.

Ascult:
Coloana sonora a filmului "2 Fast 2 Fourios" pentru ca Matei e inebunit dupa fiml si e cu sonorul la maxim...

În casa:
E cald si putina dezordine pe care o rezolv imediat. Miroase a levantica si de la ceai dar si de la lampa de aromoterapie.

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Linistea diminetilor singura acasa. Sa imi beau cafeau cu jurnalul alaturi ascultand muzica din tinerete...

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:
Incerc sa ma bucur de fiecare clipa...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


6 comentarii:

  1. Ma bucur să citesc ceea ce ai scris! Ai enumerat bloguri pe care le îndrăgesc și eu, bloguri de suflet. Al tău e și el pelistă! Mă bucur și ca ti-am făcut pofta de pâine de casă! Mie una mi se pare minunat mirosul ei!Seară liniștita sa ai si o duminică frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Maria!
    Am enumerat blogurile pe care le citesc pentru ca nu pot lasa comentarii pe platforma blogspot. Asa ca am ales sa scriu la mine ce mi-a placut la fiecare...
    Si da, mirosul de paine de casa da un sentiment de cald si armonie in camin....
    Duminica placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu drag îţi citesc pagina de jurnal!
    lumea ta este plină de evenimente plăcute, într-o lume liniştită de la ţară...
    când povesteşti, simt mirosul de levănţică din casa ta, întotdeauna bine îngrijită ...
    te pup şi, cu drag, îţi doresc o seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate draga Corina si putere sa faci toate lucrurile frumoase pe care le faci! Si mie imi plac diminetile singura de asta am trezesc foarte devreme;, Imbratisari, o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ti-au placut potcoavele mele.
    Te imbratisez cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
  6. corina, nu contenesc sa dau acest sfat: nu neglija raceala, e un virus pacatos care lasa urme rele daca nu e tratat cu grija. durerea de gat e simptomul lui. daca mai si tusesti, ai mare, mare grija.

    sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.