01 aprilie, 2015

Jurnal de gradinar amator

Cand ( ziua, data, ora):
Miercuri 1 aprilie 2014 ora 20:30

Stare de spirit:

Uracioasa. Sunt racita, cu randament mic si cu o stare asemanatoare cu vremea: mohorata...

Vremea:
Azi a plouat dimineata iar in restul zilei a batut vantul tare de tot. In concluzie nu am reusit sa fac nimic afara. 

Poza saptamanii: 

Gradina de legume:
Nearata si nepregatita de semanat. E doar uda....

Via si livada:
Via este curatata si legata. Mai sunt de inlocuit cativa stalpi de lemn si de asezat o "copertina" deasupra unei mese mari. 
Pomii fructiferi, doar cativa au fost curatati iar cei mici legati.

Florile:
Doar curatate de uscaturi. Mai sunt cateva straturi de pregatit si "ingrasat".

Plante la ghiveci:
Cam nebagate in seama dar am cateva inflorite.

Plante aromate si medicinale:
A rasarit tarhonul si leusteanul.


De prin curte:
A fatat scroafa si 2 capre deci ne marim ferma.... Un purcel a fost ranit la picior si creste in cosul de rachita, cu paie si cu biberon cu lapte de capra. Dar are o prietena: pisicuta. Sunt de aceeasi marime si cu acelasi chef de joaca.
Mai este o caprita de fatat si facem planificari si calcule pentru adaposturi.


In bucatarie si camara:

Am depozitat 1 kg de unt si 3 kg de branza de vaci pentru paste.

Ma informez:
Despre activitati gospodaresti.

In plan pentru saptamana ce urmeaza:

Tot fara planuri pentru curte si gradina. O sa intru intr-un ritm de pregatiri pentru sarbatoarea pascala.

5 comentarii:

  1. Vai ce poza scumpa:). Ce drgalasi sunt! Sanatate! Ai ieduti mici, ce minunatie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragalasi purcelusul si pisicuta. Ma bucur ca ti se mareste ferma si ca incep sa prinda contur planurile tale in aceasta privinta. Imi pare rau pentru starea ta. Sper sa te faci bine cat mai repede si sa iti revina starea de spirit optimista. Ti-am simtit supararea cred ca in fiecare litera din articol. Intr-un fel a fost socant, nu cred ca am mai citit vreodata ceva scris de tine si sa simt astfel supararea si nervozitatea ta. As vrea sa pot face ceva sa te inveselesc.
    PS: mai stii cand ziceam ca parca am fi gemene? Ghici cine e cu fata la perete de vreo cateva saptamani?

    RăspundețiȘtergere
  3. tare drăgălaş purceluşul!
    îţi doresc din toată inima: multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc mult!
    Mihaela, vine sigur primavara si in starile noastre de spirit :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.