07 iunie, 2015

Fila de jurnal

Pentru astazi (data/hora):
duminica 7 iunie 2015, ora 13

Afara:
E foarte cald. Nu a plouat de multe saptamani si incepe sa se simta foarte tare. 

Mă gândesc:
La faptul ca nu am scris de mult pe blog. In parte din cauza timpului dar nu e singurul vinovat. A fost o perioada aglomerata...

Din locurile de unde invatam:
Din jurul nostru. Cand lucrurile se vor mai aseza vreau sa scriu o serie de articole despre oameni frumosi. Oameni pe care i-am descoperit in ultimul an si nu doar. Oameni de la care am invatat multe si mult. Oameni care nu se plang nici de conducere, nici de bani. Oameni care traiesc frumos. Oameni care se simt impliniti. Oameni care se bucura de ce le-a dat Dumnezeu. 

Sunt recunoscător pentru:
Lectiile de viata.

Din bucătărie:
M-am mutat in bucataria de vara - locul meu de "creatie". Azi e liniste dar a inceput campania de "borcaneala". Am inceput depozitarea la siropuri (menta, patlagina, salcam, brad si trandafir). Dulceturile sunt timide inca (salcam si capsuni) iar la compoturi sunt la primul pas - compotul de cirese dulci. Iar vedeta fiecarei zile e casul de capra. Dupa multe incercari si greseli sunt multumita de ce iese si asta se simte si la buzunar pentru ca am comenzi. 

Cu ce sunt imbracata:
Rochita vaporoasa in culoarea cerului...

Citesc:
Deocamdata nimic dar daca plictiseala imi da tarcoale am un siropel necitit...

Ceea ce astept (sper):
Ploaia!

Ce mai mesteresc:
Si aici sunt in pauza. Astept vacanta...

Ascult:
Ciripitul pasarilor

În casa:
E dezordine. In saptamana care a trecut m-am ocupat de amenajarea bucatariei de vara asa ca unele treburi din casa au ramas in urma...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Mirosul florilor din curte in amurg...

Unele planuri pentru săptămâna viitoare:
In ultima vreme am cam evitat planurile dar cateva obiective tot am: sa aduc la zi calcatul si spalatul rufelor si sa aduc la zi proiectele de lucru de mana, eventual sa revin la ac si panza macar pentru o vreme. 
Si bineinteles sa sarbatoresc cei 16 ani ai lui Matei.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
ceaiul de iasomie merge si cu gheata

Un comentariu:

  1. Cu intarziere mai mereu, dar citesc cu drag jurnalele tale.
    Ii doresc la multi ani lui Matei !
    O zi frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.