26 august, 2015

Cartile calatoare

Azi au ajuns la mine cartile calatoare. Spre marea mea suprindere au venit si cu daruri.
Multumesc, Anca pentru mormanul de bucurie pe care mi l-ai trimis. M-am bucurat enorm si pentru celelalte 2 carti pe care le vazusem la tine pe blog si care ma tentau sa mi le cumpar.


Fire sunt mult mai multe. Am pus la poza doar o parte ca sa nu eclipsez cartile :). Eram ca un copil sub bradul de craciun cand le-am desfacut si le-am planificat, cuplat, pregatit pentru lucru. Spre disperarea sotului meu care s-a saturat de fire prin casa :).
Anca, multumesc mult si vacanta frumoasa, cat a mai ramas din ea!

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.