09 septembrie, 2017

Lucrurile frumoase se obtin cu rabdare - sarafanul portocaliu

Povestea e veche. Firul cumparat de la SH. Intai o punga cu o bobina de 250 gr (pentru sosete) si la vreo 2 luni am gasit-o si pe a doua de 350 gr. Mi-au placut culorile si firul cu o textura catifelata. Nu avea eticheta deci nu stiu compozitia dar banuiesc un acryl cu maxim 25 % lana. Am inceput intr-o doara de sus fara o idee precisa. Pe masura ce se adunau randurile m-am gandit la o rochie dar era prea putin, pentru pulover prea mult asa ca am zis sa fie o vesta lunga. Textura m-a facut sa scad pentru a o cambra pe talie iar la partea de jos m-am gandit sa inmultesc in 6 puncte. Ceva intre clini si clos pentru a se aseza frumos culorile. Ideea era sa fie pentru craciun. Craciunul lui 2015. Apoi m-am gandit ca ar fi bine si daca il termin de paste. Cel din 2016. L-am terminat dupa paste dar a iesit scurt si larg ca un clopot. Nu statea bine deloc. Asa ca l-am stricat pana in talie, am trecut pe pe un model elastic si in ritm de melc l-am terminat luni. E destul de lung - pana la mijlocul gambei si se aseaza frumos. Sunt foarte incantata de produsul final.


4 comentarii:

  1. Oooo, ce frumusete, Corina! Numai 600 g? Fain! Am avut in liceu o fusta cu modelul asta, dar era dintr-o lana grea si o purtam iarna, tare mi-a mai placut. Nu stiu ce a facut mama apoi cu ea. Am vrut sa-mi fac iarasi una, dar nu m-am invrednicit inca. Acum, ca am la cine cere sfaturi, poate o sa ma apuc si eu.
    Te felicit pentru realizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si eu am avut una din lana de la rusi cans Eram studenta cand am facut-o si era foarte lungs...

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.